Message Board

Name:
Email:
Message:

August 5th, 2020

i've had a hell of a summer (66.5%, 200 questions) wrote:

at least i'm not a fucking furry

Anonymous (56.2%, 500 questions) wrote:

lol

Anonymous (47.8%, 500 questions) wrote:

Yikes... Guess this is kinda bad for a 16 year old...

August 3rd, 2020

Lynn (97%, 500 questions) wrote:

man im such a fucking virgin 💀

KhanYeah (94.4%, 500 questions) wrote:

Sadly I'm 22.

Yikes bro, Im a fuckin furry retard (63.2%, 500 questions) wrote:

kill thou

These were weird questions, anyways hi! I'm Jared and im 15! (57.2%, 1000 questions) wrote:

piss

August 2nd, 2020

HelloPluto (90.5%, 1000 questions) wrote:

Quarantine has brought me here.

August 1st, 2020

undertaker cum drinker (84.2%, 500 questions) wrote:

lol

vincent phantomhive fucker (53.8%, 500 questions) wrote:

:)

Anon (93.8%, 500 questions) wrote:

Gross Ass Mofo's

I’m 16 (59%, 200 questions) wrote:

I-

July 31st, 2020

sloth (96.2%, 500 questions) wrote:

Seriously? People under 18 I'm disappointed.

bruh moment (53.5%, 200 questions) wrote:

😐

some of you are fucking NASTY (95.6%, 500 questions) wrote:

some of you are fucking NASTY

July 30th, 2020

Anonymous (47.2%, 500 questions) wrote:

Don’t judge me bruh

oh fuck (54.4%, 500 questions) wrote:

I literally had my first kiss last year, what the fuck happened to me

BOOTYPIC (61.2%, 1000 questions) wrote:

niets

Enzolog (60.8%, 500 questions) wrote:

Wow sa passe

Anonymous (52.6%, 500 questions) wrote:

i'm almost 17

July 29th, 2020

Anonymous (97.6%, 1000 questions) wrote:

Way better than i thought

Anonymous (24%, 1000 questions) wrote:

No, I’m not ashamed.

Anonymous (35.5%, 200 questions) wrote:

I honestly thought my score would be higher.

July 28th, 2020

I am 14. (99%, 200 questions) wrote:

I don't know why I took this and now I'm disgusted.

Anonymous (79.4%, 500 questions) wrote:

hehe

July 27th, 2020

17 (61.5%, 200 questions) wrote:

Damn, been sexually active for only 2 months

July 26th, 2020

Anonymous (69.5%, 200 questions) wrote:

kinda low considering that i've never had sex before tbh

July 25th, 2020

sine nomine (37.4%, 500 questions) wrote:

it was fun getting here.

July 24th, 2020

i'm only 15 crying (58.8%, 500 questions) wrote:

ffs

Im 14 aha... shit. (70.5%, 200 questions) wrote:

Welp

Jayden (76.6%, 500 questions) wrote:

I'm only 14 aha...

Jayden (76.6%, 500 questions) wrote:

I'm only 14 aha...

Bruh (90.2%, 500 questions) wrote:

You're not a hoe for getting a low score! Be safe everyone, use protection! Get regular checkups at the clinic!

July 23rd, 2020

Ginny (60.8%, 1000 questions) wrote:

Fascinating...

Yeah look could be better but could be worse (42%, 500 questions) wrote:

Low key wanna get more wild 👁️👄👁️

July 22nd, 2020

Anonymous (51.5%, 1000 questions) wrote:

There you go

ur mom (2%, 1000 questions) wrote:

gey 🏳️‍🌈

Cock and Balls (50.4%, 1000 questions) wrote:

I cant wait for next week to fill out more 👁👅👁

Cock and Balls (50.4%, 1000 questions) wrote:

I cant wait for next week to fill out more 👁👅👁

Cock and Balls (50.4%, 1000 questions) wrote:

I cant wait for next week to fill out more 👁👅👁

Cock and Balls (50.4%, 1000 questions) wrote:

I cant wait for next week to fill out more 👁👅👁

July 21st, 2020

Jesus did it (87.5%, 200 questions) wrote:

jesus probably got an F

Absolute chad (82%, 200 questions) wrote:

why

aleks (90%, 200 questions) wrote:

ahahahahhaha

AkRAEVEN (37%, 500 questions) wrote:

1

July 20th, 2020

L4rk (36.6%, 500 questions) wrote:

You

Anonymous (73.8%, 500 questions) wrote:

Why did I waste my time doing this shit?

Amieeeeeee (98.5%, 1000 questions) wrote:

._.pointless

July 19th, 2020

Cat (32.8%, 1000 questions) wrote:

I thought it would be lower :)

Kudzu Kid (64.4%, 500 questions) wrote:

No glide dam questions?!