Message Board

Name:
Email:
Message:

July 29th, 2021

raj (75.6%, 500 questions) wrote:

did the test.

July 28th, 2021

Anonymous (77.9%, 1000 questions) wrote:

yay this took to longer, do i regret it?? maybe....

Lord Farquaad (58.7%, 1000 questions) wrote:

sheesh

July 25th, 2021

cruelgirl (64.4%, 500 questions) wrote:

meow

July 24th, 2021

Why (32.4%, 500 questions) wrote:

Dear god

July 23rd, 2021

a_velvet_rope (53.6%, 500 questions) wrote:

My final score puritytest.net 53.6%

July 22nd, 2021

ur mom (79.1%, 1000 questions) wrote:

pure and innocent <3

July 19th, 2021

kinky wolf boi (36.8%, 1000 questions) wrote:

proud to join the degens!

July 15th, 2021

rotten (47%, 200 questions) wrote:

welp

July 14th, 2021

half (74.7%, 1000 questions) wrote:

fuck levi

Blonk (58.7%, 1000 questions) wrote:

fax levi is a bumpkin

kolton (81.4%, 1000 questions) wrote:

blonk fucks

July 13th, 2021

This stuff is gross (73.6%, 500 questions) wrote:

You have a mix of fun stuff to do and weird nonce shit

July 11th, 2021

Anonymous (44.2%, 500 questions) wrote:

Far cry from the 65% I was in college

July 8th, 2021

Robert John Phillips (28%, 500 questions) wrote:

Ummm... oof

Stranger (37.4%, 1000 questions) wrote:

Evanit0 sent me

July 7th, 2021

Jimu (90%, 1000 questions) wrote:

Evanit0 told me about this

Breeton Boi (87.4%, 1000 questions) wrote:

Hey guys Outcast Rae asked me to do this

July 5th, 2021

jack (23.7%, 1000 questions) wrote:

i'm a trafficking survivor. half this shit was nonconsentual.

July 1st, 2021

Tweaky Rugburn (37.5%, 200 questions) wrote:

Did not ask the right questions

June 30th, 2021

Delta fionn (59%, 200 questions) wrote:

buy me drugs

go get the covid vaccination (85.2%, 1000 questions) wrote:

yippy kye aye motherfuckers im pure

June 27th, 2021

fuck you (85.6%, 1000 questions) wrote:

fuck you

June 26th, 2021

when u live long enough (45.8%, 1000 questions) wrote:

the last relation ate 38!

June 25th, 2021

Anonymous (57%, 500 questions) wrote:

:->

June 24th, 2021

how can i be this pure (93.5%, 200 questions) wrote:

i am more pure than i think wow

Wanna fuck someday (60.5%, 200 questions) wrote:

I defo did not expect this score lol

June 22nd, 2021

i want fuck (80%, 500 questions) wrote:

i wanna do more than what i put

Most innocent bitch alive (97%, 500 questions) wrote:

Hehehe

June 21st, 2021

Crackbean Farm (6.2%, 500 questions) wrote:

i’ve done more than i thought

allison (39.5%, 200 questions) wrote:

hmmm now i need to work to lower this score

June 19th, 2021

Love Missile (21.2%, 500 questions) wrote:

I hate the drug questions... They totally spoil my score!

June 18th, 2021

Anonymous (57.2%, 500 questions) wrote:

i’m a horndog it’s not my fault

Monicanky (48.2%, 1000 questions) wrote:

I kind of wish my score was lower!

gay (69.2%, 1000 questions) wrote:

gay

TooHighForMe (62.7%, 1000 questions) wrote:

Let’s try for a lower score next time.

June 15th, 2021

lil virgin gyal (94.4%, 500 questions) wrote:

im pretty boring tbh

June 14th, 2021

I think I'm an alcoholic (75.3%, 1000 questions) wrote:

I'm 17 and I think I have have a problem with alcohol

froggy (89.6%, 500 questions) wrote:

virgin moment

June 10th, 2021

God (93.3%, 1000 questions) wrote:

BOW DOWN HEATHENS

an angel (91.2%, 500 questions) wrote:

y'all concern me

June 7th, 2021

Anonymous (67%, 500 questions) wrote:

Yessss master.

June 5th, 2021

ILMarx (38.2%, 500 questions) wrote:

Getting older...

GMSgaming_ (28%, 200 questions) wrote:

Love it

June 4th, 2021

LemmeSuckYourDick (91.5%, 1000 questions) wrote:

i will suck your dick for free, i want to be less pure

Anonymous (94%, 500 questions) wrote:

Being a virgin sure helps getting a high score

May 31st, 2021

Ponce Boy (80.4%, 500 questions) wrote:

If you happen to know who this is, come to me immediately and tell me. I want to see if anyone I know is also fucked.

what the hell guys (94.2%, 1000 questions) wrote:

some of this stuff is nasty

May 30th, 2021

Opal (81%, 500 questions) wrote:

Huh, i learned a bit today

May 29th, 2021

Terri (38.5%, 200 questions) wrote:

Years of practice and a born kinkster